بازی های رایانهای

زیر ذره بین بردن بازی های رایانهای

بازی های رایانهای

زیر ذره بین بردن بازی های رایانهای

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

بازی های شاخ اندروید

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ

 بازی فوق گرافیکی  HORN از سری بازی های پرمخاطب و عالی اندرویدی است که جدیدترین نسخه از آن با 4 دیتا برای 4 چیپست اندرویدی خدمت کاربران معرفی می شود.

البته این بازی مدتی قبل برای گوشی های اندرویدی با چیپست خاص تگرا منتشر شده بود اما در این نسخه از بازی  ، تغییراتی اساسی را شاهد هستیم که یکی از آن ها اجرای بازی بر روی تمام چیپست ها و گوشی های اندرویدی که سخت افزار مورد نیاز این بازی را دارا هستند می باشد . HORN  جز معدود بازی هایی  است که تجربه و گرافیک بازیهای کنسول را برای شما تداعی می کند و همچنین یکی از  بهترین کنترل لمسی موجود و بهترین گیم پلی را در بین بازی های لمسی به خود اختصاص داده است .

 horn

داستان جذاب و پرپیچ و خم بازی از آنجا شروع می شود که شما در نقش یک شاگرد آهنگر  ساده برای پیدا کردن سرزمین و مزرعه مادری خود پا به دنیای ناشناخته ی بیرون می گذارید ولی دیری نمیگذرد که متوجه می شوید تمام مردم و حیوانات سرزمین تان دچار نفرینی تاریک و وحشتناک شده اند حال شما تنها کسی هستید که میتوانید انها را از بنده اسارت ازاد کنید!!! آیا اماده هستید یکی از زیباترین شاهکارهای مجراجویی اندروید را اغاز کنید ؟ پس Horn را دنبال کنید

  ویژگی ها :  

  • بهبود پیدا کرده برای دستگاه های دارای چیپست Tegra III & Tegra II
  • کنترل خارق العاده ی لمسی برای بهترین تجربه کاربری
  • گرافیکی که تاکنون فقط بر روی کنسول دیده شده
  • دارای 3 سرزمین زیبا و خارق العاده برای اکتشاف و ماجراجویی
  • مکانهای مخفی فراوان که باید به وسیله ی شما رازگشایی شود

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.Phosphor.Horn.Paid را در مسیر Android/obb کپی نمایید.

نکته : وجود اکانت گوگل سینک شده ( یک بار متصل شده به سرور گوگل ) برای تمام بازی هایی که دیتای obb دارند ضروری است.

ساخته شده توسط محمد علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی