بازی های رایانهای

زیر ذره بین بردن بازی های رایانهای

بازی های رایانهای

زیر ذره بین بردن بازی های رایانهای

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

جدیدترین بازی های اندروید

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ

Pocket Mine 3 نسخه سوم از بازی محبوب و معروف “معدنچی گنج” در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازی سازی Roofdog Games برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص مرفی کنیم و برای ساعت ها و شاید هم روزها سرگرم تان کنیم! در این نسخه از بازی معندنچی گنج که تحت عنوان “Pocket Mine 3” عرضه شده است، همانند نسخه پیشین شما در نقش یک معدنچی گنج هستید که می بایست بیش از 10 جزیره مختلف را برای جمع آوری طلا، جواهرات و الماس ها حفاری کنید و کارت های گنجانده شده در سطوح را جمع آوری نموده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! امکان سفارشی سازی معدنچی نیز در بازی فراهم شده است که می توانید با انواع آیتم های مختلف به سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی بپردازید. اگر به بازی های کم حجم اندروید علاقه دارید و دوست دارید یکی از زیباترین بازی های آرکید اندروید را تجربه کنید به هیچ وجه Pocket Mine 3 را از دست ندهید! Pocket Mine 3 با می توان از زیباترین و خاص ترین بازیهای آرکید معرفی شده برای اندروید معرفی کرد!

 دانلود رایگان
بازی آفلاین
Tiny Rails Android Games
 9 مهر 1396 5,319 بار اندروید : 4.1

آپدیتدانلود Tiny Rails 1.5.4 – بازی آرکید آرامش بخش “قطارهای کوچک” اندروید + مود

Tiny Rails – قطارهای کوچک بازی محبوب، آرامش بخش و جالب در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازی سازی Tiny Titan Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Tiny Rails از این قرار است که پدر شما یک شرکت حمل و نقل ریلی را به عنوان ارث برای شما به جا گذاشته و حالا وظیفه شماست که آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید! قطارهایتان را ارتقا دهید و ظاهرشان را به هر شکلی که خواستید در بیاورید ؛ قفل ایستگاه های جدید را باز کنید و وظیفه ی حمل بار و مسافر به سراسر دنیا را بر عهده بگیرید! شما می بایست به یکی از کله گنده های صنعت حمل و نقل ریلی تبدیل شوید! این دیگر به خودتان بستگی دارد ولی مطمئن باشید قطارهایتان شب و روز در هر شرایط آب و هوایی به کارشان ادامه می دهند! شبکه ریلی خود را گسترش دهید و قطارهایتان را به دور دست ترین نقاط بفرستید، حتی زمانی که در بازی هم نباشید قطارهایتان به کار حمل و نقل ادامه می دهند! بازی Tiny Rails دارای گرافیک دو بعدی چارخانه ای به سبک بازی های قدیمی است و [ادامه]

 دانلود رایگان
بازی آفلاین
Tactical Battle Simulator Android Games
 9 مهر 1396 5,715 بار اندروید : 4.0

جدیددانلود Tactical Battle Simulator 1.11 – بازی شبیه ساز میدان نبرد اندروید + مود

Tactical Battle Simulator بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی و اکشن از استودیوی Moustache Banana برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم آن را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! واحدهای جنگی تان را از بین 45 واحد جنگی مختلف انتخاب و یک میدان نبرد واقعی را شبیه سازی کنید! بعد هم می توانید شاهد مبارزه نیروهایتان با نیروهای دشمن از زاویه دید اول شخص یا سوم شخص باشید! هر کدام از واحدهای جنگی در بازی Tactical Battle Simulator نقاط ضعف و قوت خود را دارد، اگر می خواهید در میدان نبرد پیروز باشید بهتر است در انتخاب نیروهایتان دقت کنید! بعضی از واحدهای جنگی قابلیت های ویژه ای هم دارند؛ قابلیت هایی همچون عقب راندن دشمن با هر ضربه یا پرتاب تیرهای انفجاری! اگر عاشق بازی های استراتژی و شبیه سازی هستید قطعا از بازی Tactical Battle Simulator نیز لذت خواهید برد، چرا که گیم پلی اعتیادآور، طراحی جالب و صداگذاری فوق العاده اش نظر هرکسی را به خودش جلب می کند!

 دانلود رایگان
بازی آفلاین
Champions and Challengers - Adventure Time
 8 مهر 1396 6,038 بار اندروید : 4.1

آپدیتدانلود Champions and Challengers – Adventure Time 1.1 – بازی زمان ماجراجویی اندروید + مود + دیتا

Champions and Challengers – Adventure Time بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی YesGnome, LLC برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! تم و ساخت بازی Champions and Challengers – Adventure Time همانند بازیهای کمپانی معروف Cartoon Network است که در آن شما با کارکترهای Adventure Time Multiverse نظیر Finn, Jake, Princess Bubblegum, BMO, Ice King و … همراه می شوید و به نبرد با خائنان می روید! شما قهرمان اصلی بازی اید و باید به طرف دشمنان حمله ور شوید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها سرگرم شوید! بازی حالت های مختلفی را شامل می شود که از مهم ترین ان ها می توان به حالت چند نفره آنلاین اشاره کرد که در این حالت امکان ایجاد گروه نیز وجود دارد و قادرید به صورت واقعی با دیگر کاربران سراسر جهان به رقابت بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید بدون شک Champions and Challengers – Adventure Time با گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان اور و ساخت عالی نظرتان را جلب می کند.

 دانلود رایگان
بازی آنلاین
Ace Force: Joint Combat
 8 مهر 1396 8,713 بار اندروید : 4.0.3

آپدیتدانلود Ace Force: Joint Combat 1.1.0 – بازی اکشن نبرد هوایی اندروید + مود + دیتا

Ace Force: Joint Combat بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و نبرد هوایی از استودیوی بازی سازی OneWorld Mobile Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در این بازی طیف گسترده ای از جنگنده های هوایی در اختیار شما قرار داده می شود و شما خلبان ان ها هستید و باید به نبرد با دشمنان بروید! جنگنده شما با انواع سلاح های پیشرفته تجهیز شده که قادرید به سمت دشمنان شلیک کنید و آن ها را یکی پس از دیگری سرنگون سازید! طراحی محیط ها و مکان ها با جزئیات بالا، طراحی عالی جنگنده ها با نمونه های واقعی، صداگذاری هیجان آور و امکان کنترل آسان جنگنده ها همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی نبرد هوایی خارق العاده را تجربه کنید! بیش از 100 هواپیمای جنگنده از جمله F-22 Raptor, PAK FA T-50, Saab-JAS39, J-10 Vigorous Dragon در اختیار شما قرار داده می شود که امکان سفارشی سازی آن ها نیز بر عهده شماست و می توانید با انواع تجهیزات ان ها را قدرتمندتر سازید و از ان ها در نبرد ها استفاده بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و از نوع هوایی هستید بدون شک Ace Force: Joint Combat بهترین گزینه برای انتخاب و تجربه است!

 دانلود رایگان
بازی آنلاین
TEKKEN Android Games
 8 مهر 1396 16,712 بار اندروید : 4.4

آپدیتدانلود TEKKEN 0.4 – بازی مبارزه ای خارق العاده “تکن” اندروید + مود + دیتا

TEKKEN – تکن بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای اکشن و مبارزه ای از استودیوی بازی سازی مطرح BANDAI NAMCO برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی TEKKEN شما به بیش از ۱۰۰ شخصیت از کاراکتر‌های سری بازیهای Tekken دسترسی خواهید داشت که البته همگی از ابتدا در دسترس نبوده و به مرور زمان باز خواهند شد! هریک از این کاراکتر‌ها مانند نسخه های اصلی سری حرکات منحصر‌به‌فرد خود را دارند ؛ Tekken سه حالت بازی با نام های Story Mode، Dojo Challenge و Live Events را شامل می شود ؛ در بخش داستانی بازی، می توانید سه کاراکتر انتخاب کرده و به شخصیت های کازویا میشیما و نینا ویلیامز کمک کنید تا دشمن قدرتمند و جدیدی به اسم Revenant را شکست دهند! Dojo Challenge هم همان بخش آنلاین بازی است و ویژگی جالب این بخش این است که می توانید سبک مبارزه ای خود را آپلود کنید تا زمانی که در بازی نیستید، هوش مصنوعی با سبک مبارزه ای شما از دوجو‌تان در برابر دیگر گیمر‌ها محافظت کند ؛ در نهایت Live Events هم یک سری رویداد هستند که به روزانه، هفتگی یا ماهیانه آپدیت می شوند! اگر از علاقه مندان به بازیهای تکن هستید به هیچ وجه TEKKEN را از دست ندهید!

 دانلود رایگان
بازی آنلاین
Vainglory Android
 8 مهر 1396 254,051 بار اندروید : 4.1

آپدیتدانـلـود Vainglory 2.8.2 – آپدیت بازی اکشن خودستایی اندروید + دیتا

Vainglory – خودستایی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی super evilmegacorp برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید تجربه ی یک نبرد آنلاین نفس گیر را به ارمغان بیاورید! یک اتصال اینترنتی مناسب لازمه ی ورود شما به دنیای بزرگ وین گلوری است! دنیایی که خلق آن به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده، یعنی مدت زمانی که برای ساخت یک عنوان کنسولی لازم است! بله.. شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود! باید‌ بتوانید از برج های مراقبت، موجی از دشمنان عبور کنید و طی بازی امتیاز و آپگرید‌های متعددی دریافت کنید تا با سلاح‌های پر قدرت‌تری دشمن را نابود کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و نقش افرینی هستید تحت هیچ شرایطی Vainglory را از دست ندهید.

 دانلود رایگان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۹
محمد علیزاده

امام حسین

اندروید

بازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی